Warsztaty design thinking dla uczniów i studentów, którzy chcą poznać zasady projektowania produktów, usług i modeli biznesowych.
Program warsztatów bazuje na wykorzystaniu narzędzi design thinking (myślenia projektanckiego) i service design (projetkowania usług) do projektowania produktów, usług i modeli biznesowych.
Uczestnicy rozpoznają potrzeby użytkowników, dla których projektują i generują różnorodne rozwiązania zdefiowanych problemów.
W rozbudowanej wersji tworzą również materialne prototypy swoich pomysłów.
Cele:
- wzmocnienie umiejętności wpółpracy zespołowej i komunikacji uczestników
- ćwiczenie empatii i zmiany perspektywy na drugiego człowieka
- uświadomienie konieczności dopasowania oferowanych produktów i usług do potrzeb użytkowników
- rozbudowanie umiejętności analizy i syntezy informacji, dyskusji grupowej i ustalania wspólnych wniosków
- wzmocnienie odwagi kreatywnej
- ćwiczenie umiejętności realizacji zadań pod presją czasu
- wprowadzenie do myślenia projektanckiego (design thinking) jako grupowej metody szukania rozwiązań
W tym obszarze współpracowaliśmy m.in. z:







Kto prowadzi zajęcia?



