Poznaję cały proces DT
Kurs online do samodzielnej nauki
12 godzin nagrań video, 100 stron e-podręcznika, 20 narzędzi DT, 12 case study i wiele więcej…
Akademia Design Thinking
Proces rozwojowy, w którym zdobędziesz kompetencje moderatora pracując z własnym zespołem.
Zwinna Szkoła
Dedykowany proces rozwojowy dla grupy do 6 osób z placówki oparty o Akademię Design Thinking.
Potrzebuję konkretnych narzędzi
Mapa trendów & mapa interesariuszy
Webinar, w którym dowiesz się jak przygotować mapę interesariuszy i mapę trendów. Pozwolą Ci one spojrzeć na bieżące wyzwania z lotu ptaka i przeanalizować funkcjonujące zależności w szerszym kontekście. Dzięki temu łatwiej będzie Ci przygotowywać się na nadchodzące zmiany i angażować współpracowników do szukania rozwiązań.
Czas trwania – 1 h.
Ścieżka klienta & moodboard
Webinar, w którym poznasz 2 narzędzia syntezowania danych, które wzmacniają empatyzację i ułatwiają wejście w buty odbiorcy: ścieżka klienta i moodboard. Dowiesz się czym jest doświadczenie użytkownika (user experience) i jak co dobrego mogą dać Twojej placówce diagramy synchronizacji. Dzięki wiedzy z tego webinaru będziesz mogła / mógł wzmocnić zaangażowanie zespołu w tworzenie rozwiązań i ułatwić sobie przystosowanie sie do nowych warunków.
Czas trwania – 1:30 h.
Wywiady: jak przygotować i prowadzić
Webinar, w którym poznasz proces przygotowania siebie i zespołu do prowadzenia wywiadów pogłębionych. Nauczysz się jak być dobrym reporterem – jak tworzyć pytania, które przynoszą wartościowe informacje, jak uniknąć błędów podczas rozmowy oraz jakie są dobre praktyki prowadzenia badań. Dowiesz się jak rekrutować rozmówców, gdzie prowadzić wywiady i jak zadbać o to, żeby odpowiednio zachować pozyskane dane do dalszej pracy. Dzięki wiedzy z tego webinaru będzie Ci łatwiej sprawić, żeby rozmówcy podczas wywiadów otworzyli się przed Tobą i dali Ci nowe, wartościowe informacje. To jest mega narzędziowy webinar – mnóstwo konkretów, wskazówek i przykładów.
Czas trwania – 1:30.
Diagnoza potrzeb użytkowników
Webinar, w którym poznasz sprawdzone sposoby diagnozowania potrzeb. Dowiesz się jakie narzędzia wykorzystać, żeby na bazie zebranych informacji odkryć realne potrzeby odbiorców tak, żeby dotyczyły rzeczywistego kontekstu, a jednocześnie dawały możliwość na wygenerowanie kreatywnych, innowacyjnych rozwiązań. Nauczysz się jak “wejść w czyjeś buty” i właściwie zdefiniować sytuację z innej perspektywy. Dostaniesz narzędzia, żeby prowadzić do tego innych. Dowiesz się czym są i jak formułować insighty, jak pracować z drabiną problemu oraz jak uniknąć błędów przy stosowaniu narzędzia 5 x dlaczego. Poznasz narzędzie do omawiania kluczowych spostrzeżeń oraz koncepcję “jobs to be done”, która ułatwi Ci rozumienie perspektywy odbiorców.
Czas trwania – 1:15.
Generowanie pomysłów
Webinar, w którym poznasz narzędzia i techniki wykorzystywane podczas sesji generowania pomysłów do tworzenia, pogłębiania, sortowania i wybierania pomysłów. Dowiesz się jak rozbudzić kreatywność i inspirować zespół, żeby tworzył dopasowane do potrzeb i jednocześnie niesztampowe rozwiązania. Poznasz indywidualne i grupowe rozgrzewki podnoszące energię uczestników. Dostaniesz formularze wspierające pracę moderatora na tym etapie. Dzięki wiedzy zawartej w tym webinarze łatwiej będzie Ci wydobyć nowatorskie propozycje z siebie i innych.
Czas trwania – 2 h.
Prototypy i testowanie
Zanim wdrożysz nowe rozwiązanie, przeprowadź testowanie i zobacz jak działa w praktyce. Na tym webinarze poznasz narzędzia i sposoby, które można wykorzystać, żeby szybko i tanio sprawdzić potencjał pomysłów w rzeczywistości. Dowiesz się o co warto zadbać i jak przeprowadzić eksperymenty z odbiorcami, żeby otrzymać wartościową informację zwrotną. Dzięki wiedzy zawartej w tym webinarze będziesz mogła / mógł ulepszyć swoją koncepcję i wprowadzić w życie bardziej dopasowane rozwiązania.
Czas trwania – 1:30.