Proces rozwojowy dla zarządzających placówkami edukacyjnymi i pracowników szukających metody na wprowadzenie zmian w swoich placówkach i sposobie uczenia.
jeśli chcesz…
- wzmocnić kreatywny potencjał współpracowników
- zaangażować społeczność swojej placówki do zespołowego szukania rozwiązań
- projektować i wdrażać nowe usługi i rozwiązania skoncentrowane na człowieku (human-centered)
Świetnie trafiłaś / trafiłeś! Przydadzą Ci się umiejętności moderatora design thinking!
co zyskasz?
- rozwiniesz siebie i swoje kompetencje o umiejętności projektowania nowych rozwiązań z wykorzystaniem design thinking
- otrzymasz narzędzia, dzięki którym usprawnisz swoją placówkę i wzmocnisz potencjał współpracowników
- dowiesz się, jak ulepszać warunki do rozwoju kreatywności współpracowników, studentów i uczniów
Cele kursu moderatora design thinking:
- zdobycie przez uczestników kompetencji projektowania i prowadzenia pracy w podejściu design thinking
- praktyczne poznanie założeń design thinking, charakterystyki procesu pracy w tym podejściu oraz wybranych narzędzi
- omówienie sposobów doboru odpowiedniego zespołu i przygotowanie procesu projektowego
- poznanie różnorodnych sposobów na:
- zbieranie materiału badawczego, analizę i wypracowywanie wniosków
- diagnozę realnych potrzeb użytkowników
- utrzymywanie wysokiej energii kreatywnej w zespole i generowanie pomysłów
- wybór najbardziej obiecujących pomysłów
- szybkie i tanie sposoby prototypowania i testowania rozwiązań
- zbieranie wartościowej informacji zwrotnej
- przygotowanie do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w pracy w oparciu o rzeczywiste potrzeby użytkowników (np. uczniów, studentów, współpracowników, innych interesariuszy)
- przekazanie kodeksu dobrych praktyk stosowania myślenia projektowego w sektorze edukacji
Otrzymasz również:
- drukowany podręcznik dla moderatorów design thinking z opisem stosowanych zasad i narzędzi
- dostęp do grupy na facebooku stworzonej do dyskusji, wymiany informacji i wsparcia przy projektach
- możliwość skorzystania z bezpłatnej, zdalnej konsultacji w ciągu pół roku po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
W tym obszarze współpracowaliśmy m.in. z






Kto prowadzi zajęcia?



