Proces dla szkół i uczelni, które chcą wprowadzić innowacyjne usługi i narzędzia edukacyjne.
Jeśli…
- potrzebujesz pomysłów na przyciągnięcie nowych studentów / uczniów
- szukasz sposobu, żeby obecni studenci / uczniowie polecali Twoją szkołę znajomym
- zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle innych placówek
Skorzystaj z kreatywnej metody rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji – myślenia projektanckiego (design thinking) – i dowiedz się, czego naprawdę pragną studenci i uczniowie, oraz jak projektować dla nich innowacyjne narzędzia edukacyjne.
Jak to wygląda?
- Pracujemy zespołowo, angażując osoby w różny sposób powiązane z obszarem, w którym ma funkcjonować nowe narzędzie. Mogą to być nie tylko pracownicy placówki, ale również uczniowie, rodzice, a także eksperci zewnętrzni. Dzięki temu zyskujemy szeroką perspektywę i głębsze rozumienie.
- Zaczynamy od zrozumienia sytuacji, wejścia w buty użytkownika i dokładnego zdefiniowania wyzwania, które chcemy rozwiązać.
- Wykorzystując kreatywne metody, szukamy pomysłów na rozwiązanie.
- Prototypujemy i testujemy wybrane pomysły. Wprowadzamy udoskonalenia na podstawie zebranych informacji zwrotnych i znów testujemy, zbliżając się do odpowiedzi.
- Planujemy wdrożenie nowego rozwiązania.
Czas trwania procesu ustalany jest indywidualnie dla każdego projektu w zależności od założeń. Może sięgać od 1 dnia do kilku miesięcy.
W tym obszarze współpracowaliśmy m.in. z:




Kto prowadzi zajęcia?



